دسته‌بندی نشده

راهنمای خرید اینترنتی کالا

خرید اینترنتی کالا امروزه امکانی است که برای خرید راحتتر در اختیار کاربران اینترنتی قرار گرفته است. بعد از پسند کالای مورد نظر میتوان با طی کردن مراحلی کالا را به سبد خرید خود اضافه کرد و از طریق درگاه بانک مورد نظر هزینه آنرا پرداخت کرد .

طریقه خرید آنلاین در فروشگاه اینترنتی تیما اینگونه است:

جست و جوی محصول مورد نظر: بعد از گشتن درسایت اینترنتی فروشگاه هر آنچه لازم دارید را مشخص کرده و آنرا مطابق ویژگیهای مدنظرتان بیابید .

اضافه کردن کالا به سبد خرید : با کلیک بر روی (اضافه کردن به سبد خرید )محصول مورد نظرتان به سبد خرید اضافه میشود.

پرداخت اینترنتی وجه : پرداخت مبلغ به صورت اینترنتی از طریق کارت بانکی و رمز اینترنتی کارت صورت میگیرد.

در زمان پرداخت مبلغ سفارش با صفحه ای مشابه تصویر زیر روبه رو خواهید شد :

هنگام ورود به درگاه پرداخت بانک مورد نظر به آدرس URL بالای سایت دقت کنید تا متعلق به بانک مورد نظر باشد و آدرس اینترنتی دیگری نباشد.

– در آخر لازم به ذکر است:

در هر مرحله از پرداخت کد پیگیری ارائه شده از بانک را یادداشت فرمایید تا بوسیله آن هر مرحله از خرید یا پرداخت خود را رهگیری کنید.

بعد از دریافت پیام موفقیت در ثبت سفارش ، کالای مورد نظرتان از طریق پست برای شما ارسال خواهد شد.

نکات مهم :

سفارشات از طریق پست برای مشتریان ارسال میگردد . روند آماده سازی محصول نهایتا تا 2 روز کاری طول میکشد .

بعد از آماده سازی  ، سفارش مشتری ارسال میگردد و تحویل بسته 3 تا 5 روز کاری طول میکشد و این زمان بستگی به عملکرد پست منطقه تحویل گیرنده دارد .

توجه داشته باشید که در زمانهای پیک کاری پست (مثال : روزهای پایانی سال ) یا تعطیلات رسمی ( مانند اول تا سیزدهم فروردین ) ممکن است تحویل سفارشات پستی با تاخیر انجام شود .

2- تعطیلات رسمی جزو روزهای آماده سازی سفارش و زمان مقرر تحویل پستی لحاظ نمی گردد .

انصراف خریدار از خرید  قبل از ارسال و یا دریافت کالا:

اگر مشتری به هر دلیل نسبت به لغو سفارش خود اقدام نماید و کالا برای مشتری ارسال شده باشد مشتری باید نسبت به مرجوعی کالا به خریدار اقدام نماید. بدیهی است که اگر مشتری اقدام به لغو سفارش خود نماید باید این موضوع را به کارشناسان فروش اعلام کند تا نسبت به مرجوعی کالا اقدام نمایند و بعد از برگشت کالا به انبار، نسبت به بازپرداخت هزینه خرید به خریدار اقدامات لازم صورت میگیرد. دقت کنید، در صورتی که کالا برای مشتری ارسال نشده باشد، هیچ هزینه ای به عنوان خسارت از مبلغ پرداختی مشتری کسر نمیشود ، اما در صورتی که کالا ارسال شده باشد ، هزینه ارسال (مستند به فاکتورهای اداره پست و یا فاکتورهای شرکت باربری) از هزینه دریافت شده از مشتری کسر خواهد شد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − 9 =